FAQ
Heb ik een account nodig om online te kunnen bestellen?
Nee, u heeft geen account nodig om een bestelling op Displaysign.nl te kunnen plaatsen. U kunt in alle vrijheid winkelen en vervolgens bij het afrekenen uw adres opgeven. Uiteraard kunt u ook een account aanmaken zodat u bijvoorbeeld gemakkelijk facturen kan downloaden.
Hoe maak ik een account aan?
U kunt tijdens het afrekenen een account aanmaken, of op voorhand door op de link "Inloggen" in de rechterbovenhoek van uw scherm te klikken.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten!
Klik vanuit de Login pagina op de link "Wachtwoord vergeten". Vul het e-mailadres in dat je hebt gebruikt om je te registreren en wij sturen je de instructies om je wachtwoord te veranderen.
Hoe bewerk ik mijn profiel?
Zodra u ingelogd bent, kunt u uw gegevens wijzigen door op de link "Bewerken" in uw profielpagina te klikken.
Kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Natuurlijk kunt u dat! Zodra u ingelogd bent, klikt u op de link "Bestelstatus" in de rechterbovenhoek van uw scherm en wordt u doorgestuurd naar een overzicht van uw bestelling waar u ook de reisweg zult kunnen volgen.
Wat is de levertijd?
Displaysign.nl streeft ernaar om bestellingen binnen 48 uur na bestelling af te leveren. Na een bestelling ontvangt u een digitale bestelbevestiging. Wanneer uw bestelling daadwerkelijk verzonden is ontvangt u een digitale bevestiging van verzending met een Track & Trace link.
Mag ik de zending afhalen?
Ja, dat is mogelijk. Wilt u ons wel even van te voren bellen? Uiteraard betaalt u onder 100 euro dan ook geen verzendkosten. Contante betaling is bij afhalen een mogelijkheid.
Maakt Displaysign.nl ook andere of op maat gemaakte producten?
Ja die maken wij ook. Naast de basislijn standaardproducten leveren wij ook on demand andere displays en signs. Vraag naar het complete productassortiment.
Alle maten en RAL kleuren zijn mogelijk voor onze displays en signs. Daarnaast zijn ook eigen ontwerpen en ideeën welkom.
Zijn er transportkosten en/of kortingen?
Alle genoemde prijzen op de website van Displaysign.nl zijn exclusief transportkosten of kortingen. De geldende transportkosten en kortingen worden automatisch meegerekend bij afronding van uw bestelling:
Bestelling tot € 100,- (excl. 21% BTW): € 6,95 verzendkosten (België € 8,95)
Bestelling boven € 100,- (excl. 21% BTW): gratis verzending
Bestelling boven € 350,- (excl. 21% BTW): extra 5% korting
Bestelling boven € 1.000,- (excl. 21% BTW): extra 10% korting
Bestelling boven € 3.000,- (excl. 21% BTW): neem contact op
Hoe wordt mijn zending aangeboden?
Een zending wordt twee keer door DHL aangeboden. De bezorgtijden van DHL liggen tussen 8:30 en 18:00. Mocht u twee keer niet aanwezig zijn dan wordt uw bestelling bij het voor u dichtstbijzijnde DHL-depot afgegeven, waar u uw bestelling binnen 5 dagen op kunt halen (legitimatie verplicht). Wanneer de bestelling na vijf dagen niet afgehaald is, ontvangt Displaysign.nl een weigeringskaart van de desbetreffende zending. De bestelling wordt daarna retour gestuurd naar Displaysign.nl of het wordt nogmaals aan u aangeboden (hetzelfde adres of alternatief). Voor het nogmaals aanbieden van de zending zullen de extra transportkosten in rekening moeten worden gebracht.
Ondanks onze inspanningen om alle bestellingen correct en onbeschadigd te verwerken kan het voorkomen dat u wellicht verkeerde of beschadigde artikelen ontvangt. Deze artikelen kunnen na het indienen van een retouraanvraag worden geretourneerd. Neem daar voor telefonisch contact met ons op, zodat we de retouraanvraag met u kunnen bespreken.
Op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geretourneerd, tenzij deze niet goed geleverd zijn door Displaysign.nl
Krijg ik een factuur en/of Track & Trace link?
Bij Displaysign.nl houden wij u graag op de hoogte van uw bestelling. U krijgt daarom tijdens elke handeling een bericht over de status van uw bestelling.
1. Orderbevestiging: Na uw bestelling krijgt u een orderbevestiging gestuurd.
2. Digitale factuur: Wij controleren uw gegevens en sturen een factuur voor uw administratie. Deze kunt u ook terugvinden in uw account onder bestellingen en dan bij facturen.
3. Track & Trace: Als uw pakket wordt opgehaald door DHL, krijgt u een Track & Trace link gestuurd. Via deze link kunt u bijhouden waar uw pakket zich bevindt.